آخرین اخبار انتخاباتی و حال و هوای این روزهای اردوگاه اصولگرایان در آستانه انتخابات 1400

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- انتخابات 1400 در جریان اصولگرایی متفاوت با احزاب اصلاح طلب ادامه دارد، بزرگان این جبهه در کوشش بوده و هستند تا با کمترین هزینه نامزد خود را برای انتخاب به افکار عمومی معرفی نمایند ولی هنوز این اجماع شکل نگرفته است.

آخرین اخبار انتخاباتی و حال و هوای این روزهای اردوگاه اصولگرایان در آستانه انتخابات 1400

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری خبرنگاران؛ اظهار نظرها و بحث ها بر سر گزینه های اصولگرایان برای انتخابات 1400 فراوان است که آخرین اظهار نظرها را در این خصوص در ادامه می خوانید؛

به دنبال استقرار یک دولت حزبی موتلفه اسلامی هستیم

اسدالله بادامچیان دبیر کل این حزب در گفت وگویی گفته است؛ ما به دنبال استقرار یک دولت حزبی موتلفه اسلامی با نامزد اصلح و ارجح از بین همه نامزد هایی که مطرح می شوند، هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد که بار دیگر مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گردد، تصریح نموده؛ باید صبر کنیم و ببینیم که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 معین شوند. از سوی حزب موتلفه اسلامی فارغ از اینکه کاندیدای مورد نظر حزبی و یا غیر حزبی باشد در صورتی که نامزد معرفی شده، برای اداره گام دوم انقلاب مناسب تشخیص داده گردد مورد حمایت موتلفه قرار می گیرد.

بادامچیان در اجلاس دبیران استان های حزب خود نیز با تاکید بر حضور جدی حزب موتلفه گفته بود :در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس سیاست گذاری شورای مرکزی حزب اقدام مستقل و حضور جدی خواهیم داشت؛ اما در خصوص این اقدام با همه تشکل ها و گروه ها تعامل و ارتباط برقرار خواهیم کرد و تلاش می کنیم که با اقدام جمعی و جامع و مورد پذیرش همه نیروهای انقلاب عمل کنیم.

آمدن رئیسی وحدت را محقق می نماید

اما ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی هم گفت: بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می نماید اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم.

حمیدرضا ترقی درخصوص آخرین تحرکات کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات 1400 و در پاسخ به این سوال که آیا بعضی حواشی در خصوص پرونده هایی مثل عیسی شریفی تاثیری بر تصمیم قالیباف برای حضور در انتخابات دارد، اظهار کرد: مسلما نه، پرونده هایی که درخصوص آقای قالیباف مطرح می نمایند بحث آن تمام شده و به آنها رسیدگی شده و چیزی نیست که به واسطه آن کسی مطلبی را مطرح کند، اگر هم موضوعی در این خصوص مطرح می گردد صرفا برای فضاسازی است.

وی همچنین تاکید نمود: اما آسیب پذیری آقای قالیباف مساله اجتناب ناپذیری است و زمینه تخریب برای ایشان زیاد است ولی اینطور نیست که برای سایر کاندیداها این موارد مطرح نباشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص آخرین تحرکات انتخاباتی سعید محمد نیز اظهار کرد: ایشان اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست، فقط در فضای مجازی مطرح است.

جبهه پایداری و انتخابات 1400

با این حال مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری می گوید جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار ننموده و صحبت های مطرح شده درباره نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری صرفاً حدس بوده و مرجعیتی ندارند. با این حال از سابقه جبهه پایداری در جدا کردن راه خود از دیگر اصولگرایان می توان پیش بینی کرد در انتخابات آینده که اصلاح طلبان به احتمال قوی شانسی برای پیروزی ندارند، جبهه پایداری از گزینه های خاص خود استفاده می نماید.

اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد حتما رای خواهد آورد

قدیری ابیانه سفیر اسبق کشورمان و فعال اصولگرا اخیرا گفته است که: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گردد حتما رای خواهد آورد، زیرا رای پایه 16 میلیونی برای خود دارد، همچنین عملکردش در قوه قضائیه رضایت مردمی را با خود به همراه داشته و مردم هم از رای دادن به روحانی کاملا پشیمان هستند.

همچنین اگر رئیسی وارد عرصه انتخابات گردد، چه اصولگرا چه اصلاح طلب در مقابل آن نمی توانند رای کسب نمایند؛ البته برنامه نامزدهای انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

قدیری ابیانه بیان نموده است که گاهی تبلیغات و تخریب های انتخاباتی می تواند در رای مردم و اذهان عمومی تاثیرگذار باشد، تمام رسانه های بیگانه و دشمنان ما به نفع اصلاح طلب ها موضع خواهند گرفت و به یاری تبلیغات انتخاباتی این افراد می آیند، اما مردم نباید فریب بخورند و مطلع باشند.

بعضی نامزدهای انتخابات 1400 سابقه کار اجرایی در حدّ فرماندار یک شهر 50 هزار نفری را نداشته اند

محمد مهاجری فعال سیاسی و رسانه ای اصولگرا درباره بحران کارآمدی میان نامزدهای بالقوه اصولگرا گفته است: بعضی نامزدهای انتخابات 1400 سابقه کار اجرایی در حدّ فرماندار یک شهر 50 هزار نفری که نه، حتی دهداری یک روستای 50 خانواری نداشته اند! یکی از این بزرگواران که پزشک هم هست تجربه مدیریت یک درمانگاه را هم ندارد. با این حال، عجیب نیست شورای نگهبان همین ها را تایید صلاحیت کند!؟ کما اینکه قبلاً نموده!؟

گوشه چشم اصولگرایان به نامزدهای نظامی

بعضی از اصولگرایان معتقدند برای کاستن از تبعات ناکارآمدی دولت کنونی، گزینه نامزد نظامی می تواند کارساز بوده و در صورت انتخاب چنین فردی؛ شرایط کشور بهبود خواهد یافت. نام های مختلفی مانند سردار حسین دهقان وزیر دفاع پیشین تا سعید محمد رییس قرارگاه خاتم الانبیا و حتی محسن رضایی و محمدباقر قالیباف و علی شمخانی هم مطرح شده است. با وجود آنکه محمدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تعداد این گزینه های بالقوه را زیاد نمی داند اما به نظر می رسد اصولگرایان به نامزد نظامی هم گوشه چشمی دارند.

حسین الله کرم دبیر کل سابق انصار حزب الله، از طرح چنین موضوعی استقبال ضمنی نموده و جواد آرین منش دیگر فعال اصولگرا هم حضور گزینه نظامی را محتمل دانسته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44803

به "آخرین اخبار انتخاباتی و حال و هوای این روزهای اردوگاه اصولگرایان در آستانه انتخابات 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار انتخاباتی و حال و هوای این روزهای اردوگاه اصولگرایان در آستانه انتخابات 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید